De ChristenUnie Overijssel is in beweging. Doe je mee op 29 oktober of 5 november?

CU_in_Rouveenwoensdag 21 oktober 2015

De ChristenUnie Overijssel denkt na en praat over de koers die de partij wil varen de komende jaren. Zowel qua politieke inhoud maar ook over de manier waarop wij partij willen zijn. Afgelopen donderdag hebben we een bijzonder interactieve en goede avond met elkaar gehad in Rouveen, met regio Noord. We hopen op een grote opkomst in Dalfsen.

Deze regiobijkeenkomst heeft 2 belangrijke thema's:

• Hoe zetten we in de komende periode de ChristenUnie, zowel lokaal, als provinciaal goed op de kaart?
  • Hoe kunnen we elkaar, als lokale en provinciale ChristenUnie goed ondersteunen?

Om met name het tweede thema goed uit de verf te laten komen willen we u vragen om ons te voorzien van enige informatie. Welke politieke zaken leven momenteel bij u lokaal en kunnen wellicht bruikbaar zijn in een regiobijeenkomst om gezamenlijk te bespreken?

Voor de kiesverenigingen Dalfsen, Deventer, Hardenberg, Ommen en Raalte: CU bijeenkomst 29 oktober 2015 Locatie: "De Vistrap",  De Broekhuizen 2,  7722 PC in Dalfsen Tijd: 20:00 - 22:00 uur, inloop vanaf 19:30 uur met koffie.

Voor de kiesverenigingen Almelo, Enschede, Hengelo, Hellendoorn, Rijssen-Holten, Twenterand en Wierden-Enter.  5 november 2015 Locatie: Grand Café Seven,  Kanaalweg Zuid 1, 7671 GD VRIEZENVEEN Tijd: 20:00 - 22:00 uur, inloop vanaf 19:30 uur met koffie.

Iedereen is van harte welkom!

Archief > 2015 > oktober