"Ondernemersvriendelijk zonder af te doen aan goede balans"

woensdag 16 februari 2011

"Het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie biedt mogelijkheden voor Overijsselse ondernemers." Dat zegt Jan Westert, lijsttrekker van de partij, naar aanleiding van de speciale stemwijzer voor ondernemers. Westert: "De ChristenUnie heeft voldoende ondernemersvriendelijke punten in het programma zonder af te doen aan een goede balans met duurzaamheid en een sterke sociale samenleving." Zelf kwam de ChristenUnie-voorman bij het invullen van de stemwijzer niet toevallig bij zijn eigen partij uit.

De speciale stemwijzer voor ondernemers is ontwikkeld in opdracht van VNO-NCW Midden en het MKB Midden. Ondernemers kunnen via www.ondernemersstem.nl bepalen naar welke politieke partij hun voorkeur uitgaat. Door te reageren op stellingen is het mogelijk de verschillende politieke standpunten te vergelijken. De speciale stemwijzer was tijdens de Tweede Kamerverkiezingen afgelopen juni ook al ingezet. Nu draait het om de Provinciale Statenverkiezingen. Deze worden gehouden op woensdag 2 maart.

Archief > 2011 > februari