ChristenUnie op bezoek bij Raab Karcher in Vriezenveen

RaabKarcherdinsdag 17 februari 2015

De ChristenUnie was in het kader van de N36 tour op bezoek in Vriezeneen. Daar werd Raab Karcher bezocht. dat bedrijf legt zich toe op bouwmaterialen, maar in toenemende mate op de logistiek naar de bouwplaats.

Met enkele geweldige presentatie lieten de mannen van Raab zien waar zij voorstaan als het gaat om duurzaamheid in de bouw en welke ontwikkeling de logistiek naar de bouwplaats doormaakt. De fractie van ChristenUnie Overijssel en partijleider Arie Slob werden meegenomen in een ontwikkeltraject dat perfect aansluit op de duurzaamheidsdoelstellingen van onze partij. Bovendien blijkt het een buitengewoon interessant verdienmodel op te leveren, waardoor het rendement toeneemt. De foto’s  geven u een impressie van dit campagnebezoek. Raab benadrukte vervolgens samen met het college van Twenterand nog eens de noodzaak om de N36 veiliger en qua doorstroming beter te maken. De druk op deze weg neemt alleen maar toe en een bedrijf als Raab heeft grote belangen bij deze route.

Archief > 2015 > februari