Campagnestart ChristenUnie Overijssel, avond met Gert-Jan Segers

Kandidaten_groep_12maandag 12 januari 2015

Op woensdag 28 januari hoopt ChristenUnie Overijssel haar campagne in de gemeente Rijssen-Holten te beginnen. In de middag bezoeken zij het Bouwgilde en ’s avonds is er een bijeenkomst voor leden en belangstellenden, waar ook Gert-Jan Segers aanwezig zal zijn.

In deze bijeenkomst worden de eerste kandidaten voor de komende verkiezing voor de Provinciale Staten voorgesteld. Daarnaast zal fractievoorzitter Jan Westert van ChristenUnie Overijssel een korte toespraak houden.

Gert-Jan Segers
Ook Gert-Jan Segers, Tweede Kamerlid voor de ChristenUnie, zal op deze avond spreken. Hij zal het hebben over het werk van de Tweede Kamerfractie en wat zij hebben bereikt, het belang van verkiezingen voor de Eerste Kamer, maar ook over vrijheid, vluchtelingen en islam. Binnen zijn fractie is Gert-Jan Segers onder andere verantwoordelijk voor Veiligheid en Justitie, Binnenlandse Zaken en Grondrechten. Hij zet zich met name in op het gebied van prostitutiebeleid en de bestrijding van mensenhandel. Hij is vaste columnist voor het Nederlands Dagblad.

Invulling van de avond

De bijeenkomst vindt ’s avonds - vanaf 19:30 - plaats in de Van Dam zaal in het Parkgebouw (Oosterhofweg 49) te Rijssen. De avond zal als volgt zijn ingedeeld:

19.30 uur:     Inloop en welkom met koffie/thee

20.00 uur:     Opening/inleiding Jan Westert, lijsttrekker ChristenUnie Overijssel

20.00 uur:     Spreker: Gert-Jan Segers

20.45 uur:     Voorstellen kandidaten ChristenUnie Overijssel

21.10 uur:     Gelegenheid elkaar - informeel - te spreken

21.45 uur:     Einde

U bent van harte welkom op deze avond!

Archief > 2015 > januari