ChristenUnie Overijssel na verkiezingen op drie zetels

vrijdag 04 maart 2011

De ChristenUnie-fractie in Overijssel is met de verkiezingsuitslag voor de Provinciale Staten op 2 maart jongstleden gekrompen van vijf naar drie zetels. Het verlies van twee zetels is volgens de kersverse fractievoorzitter Jan Westert jammer, maar geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten: "Die teleurstelling mag één dag duren. Daarna gaan we gewoon weer aan de slag."

"We willen bouwen aan een goede periode in de Provinciale Staten met een herkenbare, christelijke politiek. Daar blijven al onze inspanningen en gebed voor nodig," aldus Westert.

Westert zal als voorzitter de driemansfractie gaan aanvoeren. De andere fractieleden zijn Marjan van der Bent uit Witharen en Martha van Abbema uit Den Ham.

De fractieleden, het bestuur, het campagneteam, de kiesverenigingen en alle betrokken ChristenUnie-leden van ChristenUnie Overijssel bedanken iedere ChristenUnie-stemmer voor het vertrouwen en de goede reacties. Van harte bedankt voor uw stem!

Archief > 2011 > maart