ChristenUnie kandidaat uit het Vechtdal

Alwin te Rietstap.jpgmaandag 22 februari 2021

Kandidaat Te Rietstap wil Vechtdal verbinden met Den Haag

Hij staat op plek 17 van de kandidatenlijst van de ChristenUnie voor de Tweede Kamer. Als wethouder in Hardenberg is hij een herkenbare kandidaat uit het Vechtdal. Daarvoor was hij al lid van Provinciale Staten in Overijssel. We hebben het over Alwin te Rietstap, 41 jaar, met hart en ziel verbonden met de christelijk-sociale politiek van de ChristenUnie.

“Als je op de zeventiende plek bij de ChristenUnie staat, zit je niet morgen in de Tweede Kamer. Daar gaat het hem ook niet om. Hij wil een goede verbinder zijn, die de belangen van het Vechtdal ook in Den Haag onder de aandacht kan brengen. Dat kan vanuit Den Haag in de Tweede Kamer of vanuit het Vechtdal, afhankelijk van de verkiezingsuitslag. De ChristenUnie is een partij met korte lijnen. Die korte lijn met Gert Jan Segers en zijn fractie is belangrijk. Zijn kracht is dat hij verbinding heeft en kan inzetten.”

Wie Alwin te Rietstap beter wil leren kennen kan terecht op YouTube voor een mooi portret, https://youtu.be/wRCM7TYejZg. Daarin zie je de boerderij bij Kloosterhaar waar hij geboren is, zijn woonplaats Bergentheim en zijn liefde voor de Vecht en het Vechtdal.