ChristenUnie Overijssel is blij met provinciale toppers op de landelijke lijst

1507620_260477254129081_939928586_n.pngzaterdag 10 oktober 2020

De ChristenUnie Overijssel is blij met de vijf Overijsselse kandidaten op lijst voor de Tweede Kamer verkiezingen op 21 maart 2121.

Overijsselse kandidaten.jpgDe Rijssense wethouder Bert Tijhoff is op plaats 13 de hoogst genoteerde Overijssellaar. Samen met Hadassa Meijer uit Enschede vertegenwoordigen zijn Twente. De Zwolse fractievoorzitter, Gerdien Rots, staat als veertiende op de lijst. Zij is een bekende naam in de Zwolse politiek en stevige vertegenwoordiger van de ChristenUnie. Alwin te Rietstap is de regionale vertegenwoordiger uit het Overijsselse Vechtdal. Vierde musketier Henk Stoorvogel, Zwolle sluit de lijst af.
ChristenUnie Overijssel is trots op deze vertegenwoordiging op de landelijke lijst van de ChristenUnie. Bovendien zijn de kandidaten mooi over verschillende regio’s in Overijssel verspreid.  “De ChristenUnie in Overijssel is in veel gemeenteraden vertegenwoordigd en ook op provinciaal niveau doet de ChristenUnie mee in de coalitie. Met deze toppers is onze provincie goed vertegenwoordigd!”, zo vindt voorzitter Jan Limbeck van ChristenUnie Overijssel