1e weblog bericht

IMG_4912maandag 28 december 2009 21:27

Hoi allemaal,  de komende tijd leest u hier meer nieuws rondom de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. Op dit moment vanaf 22 december is de vertrouwencie volop aan het werk om een nieuwe burgemeester in Twenterand te benoemen - graag willen we dit voor de verkiezingen afgewerkt hebben. Van deze commissie ben ik voorzitter. We kunnen jullie daar niet zoveel over melden omdat er strikte vertrouwelijkheid is over de kandidaten en locatie waar we de gesprekken zullen voeren. Een tipje van de sluier wil ik wel oplichten - We voeren de gesprekken half januari buiten de provincie en hopen dan ook een geschikte kandidaat op 1 te kunnen zetten. Daarna gaan we vol aan de bak om de kiezers te winnen voor de Christen Unie. Een hele leuke en spannende uitdaging ! We hebben een enthousiaste club met nieuwe jonge mensen en ervaring in de top 10 staan. Kijk maar eens op onze website - Twenterand.christenunie.nl.
Daarop zullen Martha en ik ook een weblog gaan bijhouden in aanloop naar de verkiezingen.
Het wordt een drukke tijd ! Als je ons wilt en kunt helpen - we nemen je aanbod graag aan en kijken wat je voor ons kunt doen.
Zo dadelijk hebben we een fotoshoot gepland om degelijk campagne materiaal te hebben.

Gerjan

Archief > 2009 > december