Cursus "politiek iets voor mij"

dinsdag 05 mei 2009 21:05

Bij de ChristenUnie Kaderschool leiden we mannen en vrouwen op die actief zijn bij de ChristenUnie of dat willen worden. We bieden trainingen en cursussen aan voor lokale en provinciale politici, besturen en vrijwilligers maar ook voor nieuwe leden en belangstellenden. Iedereen kan zich bij de kaderschool persoonlijk ontwikkelen met het oog op zijn/haar functie of taak.

Heeft u altijd al willen weten of politiek iets voor u is? Speciaal voor leden en belangstellenden organiseren we de cursus "Politiek iets voor mij?" In deze cursus kunt u ontdekken wat werken in de politiek inhoudt en wat uw eigen mogelijkheden daarin zijn. Bent u misschien een doener (poster plakken en flyers uitdelen) of een denker (nadenken en meeschrijven met het verkiezingsprogramma)? Wilt u meedraaien in de fractie of het bestuur of in een werkgroep jeugd en gezin? Vele vormen van betrokkenheid zijn mogelijk.

Tijdens de cursus komen de volgens thema's aan bod:

-          ontmoeting met de ander

-          ontmoeting met de politiek

-          ontmoeting met jezelf

-          ontmoeting met de ChristenUnie.

De cursus 'Politiek iets voor mij?' vindt plaats op zaterdag 9 mei a.s. in Hardenberg. Voor meer informatie en aanmelding klik hier.

Tot ziens bij de kaderschool!

Een hartelijke groet,

Sam Van Leemputten