ChristenUnie Hof van Twente gaat door

groot-kiezers-bedanktdonderdag 20 maart 2014 09:04

Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart 2014 heeft de ChristenUnie Hof van Twente 411 stemmen behaald, wat een stijging is van 65% ten opzichte van de tweede kamer verkiezingen in 2012. Een mooi resultaat waarvoor we alle kiezers van harte willen bedanken.

Helaas heeft dit resultaat niet geleid tot een raadszetel voor de ChristenUnie in de gemeente Hof van Twente. Maar we gaan door! De ChristenUnie maakt zich sterk voor verbinding tussen gezinnen, verenigingen en geloofsgemeenschappen - en ook met (maatschappelijke) organisaties, scholen en bedrijven. De komende 4 jaar zullen wij ons daarom in blijven zetten voor een boeiende Hof van Twente door nieuwe initiatieven te ontplooien.

Talloze mensen zijn actief in vrijwilligersorganisaties, sportverenigingen, kerken, helpen mee in de school van hun kinderen of het verzorgingshuis van hun ouders. Onbetaalde arbeid en vrijwilligerswerk zijn de smeerolie van de samenleving en verdienen als zodanig erkenning en respect. Zonder vrijwilligers is er voor veel eerdergenoemde sociale verbanden geen toekomst. De ChristenUnie is een bondgenoot van die mensen, een bondgenoot van de samenleving. Samen willen wij het verschil maken.

De ChristenUnie voelt zich aangesproken door de Bijbelse opdracht: Zet je in voor de bloei van de stad waarin je woont, want de bloei van de stad is ook jullie bloei. (Jeremia 29:7)

Archief > 2014 > maart