ChristenUnie bezoekt De Schans Zwartsluis

CU Bloemen De Schanszaterdag 01 maart 2014 19:34

.

De verkiezingskaravaan van de ChristenUnie was zaterdag in Zwartsluis. De ontwikkelingen in de zorg zijn een belangrijk thema voor de partij. Daarom werd zaterdag een bezoek gebracht aan het verzorgingshuis De Schans. De ChristenUnie kwam niet met lege handen want er werden bloemetjes uitgereikt om te onderstrepen dat de ChristenUnie hart heeft voor ouderenzorg. Door de nieuwe WMO-wetgeving in 2015 worden de gemeenten meer verantwoordelijk voor ouderenzorg. Bij alle veranderingen die dat meebrengt wil de ChristenUnie dat de kern van een goede zorg overeind blijft.

Lijsttrekker Tamme Spoelstra overhandigde in De Schans, samen met Roel Huls, Jan de Velde en Marc Ooms de fleurige attentie aan het personeel en bewoners. Vervolgens werd onder het genot van een kop koffie met de bewoners gesproken. De bloemen zijn voor een 'hart onder de riem' en een bloeiende aandacht voor alle bewoners op de eerste dag van het meteorologische voorjaar.

De ChristenUnie Zwartewaterland staat voor een veerkrachtige gemeente en gelooft in een goede zorg voor de jeugd en voor de ouderen. De ChristenUnie gelooft in Zwartewaterland. Het gaat om het juiste evenwicht tussen wat we als gemeenschap Zwartewaterland kunnen en waar we slim moeten samenwerken met anderen om de goede zorg te blijven garanderen. Ook voor De Schans.

Archief > 2014 > maart