Arie Slob bezoekt Wierden

Arie Slob - Foto- Anne Paul Roukema-9288woensdag 12 maart 2014 15:00

Op woensdag 12 maart (biddag) bezoekt Arie Slob, de fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer, de gemeente Wierden. Vanaf 15.00 uur gaat hij in debat met leerlingen van De Passie waarna hij vervolgens het dorp in gaat om mensen op straat te ontmoeten.

ChristenUnie voorman Arie Slob was de afgelopen weken geregeld in het nieuws, omdat vooral híj zorgde voor behoud van kleine scholen. Ook in de gemeente Wierden! In breder verband maakt Arie Slob zich al langer sterk voor plattelandsregio’s. Zoals het open houden van tbs-kliniek Veldzicht, met bijbehorende werkgelegenheid, in Balkbrug vorig jaar.

Het programma van 12 maart met richttijden:

• 15.00 tot 15.45 uur: Arie Slob in gesprek met leerlingen van De Passie
  • 15.45 tot 16.45 uur: Wierden in, een ‘appeltje schillen over de politiek’
  • 16.45 tot 18.00 uur: uitreiking lokale ChristenUnie waarderingsprijs van € 250 door Arie Slob. En Arie Slob en onze lokale lijsttrekker, Riet Eshuis, gaan in gesprek over landelijke en lokale thema’s en nut en noodzaak van een goede verbinding daartussen.
  • 18.00 tot 19.00 uur: napraten onder genot van soep en broodjes.

Vanaf 15.45 uur bent u van harte welkom, in Wierden (rond Binnenhof) of later bij De Passie (Akkerwal 2 te Wierden). Ook als u geen ChristenUnie lid bent!

Archief > 2014 > maart