Herman Groeneveld (nr. 2): "samen goede besluiten nemen"

HermanGroeneveld2vrijdag 16 maart 2018 21:05

Ik ben Herman Groeneveld, 40 jaar, getrouwd met Josien en vader van Marit, Sofie en Joran. Sinds 2008 wonen we met veel plezier in Hengelo in Hart van Zuid. Ik werk in Apeldoorn als interimmanager en projectmanager bij de gemeente. In mijn vrije tijd loop ik
graag hard in en om Hengelo. Ook ben ik leider van het voetbalteam van Joran bij Juliana ‘32.

Er is veel werk aan de winkel in Hengelo. En dan kun je twee dingen doen: aan de zijlijn gaan staan mopperen of je steentje bijdragen! Ik kies graag voor dat tweede. Een houding die ook past bij de ChristenUnie! Landelijk, door aan te schuiven in de regering. Plaatselijk, hier in Hengelo door onze verantwoordelijkheid te nemen in de gemeenteraad.

Ik hoop me de komende jaren in te zetten voor de verdere ontwikkeling van onze stad. De ontwikkelingen in het centrum, ons mooi erfgoed, de uitdaging om verdere stappen te zetten om Hengelo beetje bij beetje energieneutraal te maken.

Misschien wel het allerbelangrijkste: Ik zie het als onze verantwoordelijkheid om samen met de andere partijen erop toe te zien dat er goede besluiten worden genomen. En dat betekent niet dat degenen met de grootste mond of zij die zich het beste kunnen organiseren,
automatisch hun zin krijgen. Het gaat er om dat we goede afwegingen maken, dat betrokkenen zich gehoord voelen en dat we besluiten die we nemen ook kunnen uitleggen. En daar zet ik me graag voor in!

Archief > 2018 > maart